Jag hatar datatjafs!

Just nu är jag lite sur på datorer. Jag försöker skriva ett blogginlägg från vår stationära dator, eftersom jag lagt bilder där istället för i min lilla bärbara som inte vill ta emot bilder från min nya mobil.....
På den söta lilla bärbara macen funkar det att logga in på blogg.se med mitt lösenord - men inte på den stationära!
Ja, så det blir inte mer än så här just nu för jag har absolut inget som helst tålamod med krångel. Det ska bara funka, punkt slut.
Imorgon kanske allt funkar, så då kommer bilder från lilla prinsessans dagar med mormor till exempel. Jag är ju supernöjd med mobilen, hur snabb som helst och kameran i den är helt fantastisk. Men som sagt, bilderna vill inte laddas upp i min mac. Och på den andra vill inte blogg logga in mig. Moment 22.
 
Ha en trevlig fredagskväll everyhopa, jag lägger det här tjafset åt sidan och njuter av ledigheten istället!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0