Nygammalt i trädgården

Yngsta dotter T och hennes sambo bestämde att det var dags för nya möbler till deras nya veranda. De gamla möblerna skulle bort. Maken o jag tog hand om dem istället och se så fint det blev efter en dags arbete:
Som nytt! Jag tar inte åt mig av äran alls, har bara latat mig idag, maken har gjort allt arbete. Tvättat, skruvat lite och betsat. I love recykling!!
Blir perfekt såna här dagar när det är för varmt under taket på verandan :)
En som njutit av eftermiddagens svalka är den här gosiga killen:
Elvis i gamla trädgårdslandet.
En som njuter av semester är den här lilla kissen som är tillbaka på kortvisit:
Lilla Leia.
Familjen är på husbilssemester o hon är på-landet-semester. Fast hon får inte gå ut i gröngräset, bara vara på verandan.
Har betat av en bok från semesterhögen, Himmelsdalen. Så ruggig förväxlingshistoria!
 
Nu blir det verandahäng med maken!
Kram på er,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0