Skatten i lådan

Jag höll på att leta efter grejer i en byrålåda jag nästan aldrig tittar i. Kolla vad som gömt sig där:

En bunt med riktiga kökshanddukar! Vilken lycka! Jag gillar verkligen inte handdukar av sladdrig bomull som inte torkar upp nånting och inte heller går att få rena. Det här var ett fynd som jag hade glömt helt och hållet, men nu är jag glad som en lärka. De kommer från makens mamma och just när vi fick dem hade vi antagligen gott om handdukar, så de hamnade i en låda i väntan på andra tider.
Nu har dessa andra tider kommit. Titta bara, både broderade och manglade!
Dags att sortera bort en hög med gamla handdukar med andra ord, yes.

Tjingeling på er!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0