Sing along

I måndags var maken o jag på tv-inspelning. Vi har varit på ganska många, så vi vet lite om hur det går till. Det gäller att ladda med tid;)
Vi var på inspelning av Sing along som kommer att sändas nån gång under våren, tror vi i alla fall. Lördagkvällar 21.30 blir det. (Fast det sägs att det är direktsänt!)
Programledaren Linda Bengtzing var ännu sötare o snyggare o gulligare i verkligheten än jag sett henne i tv tidigare. Shirley Clamp var lagledare o hade med sig Nordman o Linda Pritchard i sitt lag. Linda sjöng riktigt bra, men Nordman hade lite svårt att hänga med kan jag säga...
I det andra laget var Markoolio lagledare och hade med sig Christer Sandelin o Wille Crafoord. Alla dessa såg lite annorlunda ut i verkligheten än jag föreställt mig - Markoolio lite kortare, Wille myckte längre och Christer var ju som en glad studsboll på scenen!
Vi hade superbra platser för att se alla uppträdanden på nära håll och även höra allt roligt mellansnack som inte går ut i tv. Två och en halv timmes inspelning klipps ju ner till ca en timme, så det är mycket som sägs och skrattas åt.
Ny inspelning är bokad för mera skratt!
Ciao!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0