1/1 2012

Sådärja, nu har jag provskrivit året ;)

Nyårsdagen är till för att slappa, så måste det vara. Här har inte många knop gjorts i alla fall. En timmes promenad med vovven har det blivit, man måste ju upp ur soffan nån gång.

Gårdagens middag blev kanongod, titta på bilderna så ser ni vilken kock jag har till man!



Wow, så gott allt var!
Idag har vi ätit rester till middag, det gick bra det med ;)

När vi vilat våra magar lite orkade vi med kvällens ostbricka, med ostar från Väddö gårdsmejeri som maken fått i julklapp. Mumsigt värre!


En del av eftermiddagen/kvällen kommer att ägnas åt frågesport. Familjen fick den här roliga boken i julklapp och det är ju en utmaning att klara frågorna, helst utan livlina. Skoj, skoj.


Nu är det dags för en kopp kaffe och att sätta sig i soffan igen tror jag. Det är ju en dag för vila idag, det kom vi ju överens om;

Ha det så himla bra och njuut av att ta det lugnt!

Kram
Annica


Kommentarer
Postat av: thess, mamma till savannah

ÅÅÅH så gott det såg ut!! Trots att jag ätit mej proppmätt nyss blev jag nästan hungrig igen, haha

2012-01-01 @ 19:15:28
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0