Hej då 2012!

Årets sista dag! Ett år fyllt av massor med händelser, både roliga och mindre roliga...
Det som varit allra, allra bäst är så klart min fina familj. All vardag och alla möten med dem jag älskar mest av allt gör grunden i mitt liv, utan dem skulle jag inte vara jag. Så tack för att ni finns!
 
Den lilla vovven är också en glad prick i livets mönster! Alla dessa promenader som inte skulle blivit av utan henne. All den kärlek hon ger. Det är tacksamt att ha en så fin vän i närheten :)
 
Sen har jag också så fina vänner och ett arbete som är roligt att gå till varje morgon, det gör också livet lite bättre.
 
Ett underbart litet barnbarn har jag också begåvats med. En fantastisk liten tjej som är älskad av alla och har så mycket att ge av kärlek till oss alla. 
Kolla texten på tröjan!!
 

Jag är också glad över att jag tagit mig tid det här året. Jag-tid. Inte bara jobba, inte bara måsten utan göra annat också. Inför julen gick  kvällarna åt till att sticka sockor till alla mina flickor. Ett roligt pyssel som jag fortsatt med. Igår när vi såg på film blev det den här påbörjade sockan till mig själv:
 
 
Före det virkade jag färdigt nya pulsvärmare till mig själv, i varm o gosig mjuk ull:
 
 
Jag tycker också att det är skönt att skämma bort mig själv med härliga kroppsvårdprodukter. Roligt att andra också tycker det är roligt att skämma bort mig med det!
 
Kvällen ikväll, den allra sista detta år, är vi hemma bara familjen och njuter av god mat. Menyn ser ut som följer:
 
Räkcocktail
Helstekt oxfilé med hasselbackspotatis, svampsås och bea.
Panna cotta med björnbärssås
 
Låter inte det gott så säg!
 
Maken har redan gjort efterrätten och nu förbereder han köttet och såsen. Jag ska skala potatis alldeles strax så är det också klart innan vi börjar göra oss själva i ordning och duka lite fint för nyårsaftonsmiddag!
 
Ikväll höjer vi en skål och tackar för det gångna året. Hej då 2012!
 
Gott nytt år på er alla!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0