Hallonplock

Fullt med hallon i skogen och så lite tid!! Tog tag i det här under eftermiddagen när värmen lagt sig lite och traskade bort till lilla dungen där hallonen lyser klarröda. 
Efter nära två liter och några timmar med spånnande bok i öronen började det regna så smått. Förhoppningen att det skulle sluta snart gick över ganska snabbt.... Började ta mig ut mot vägen och där fick jag genom regnet se en bekant bil - det var maken som kom för att hämta mig!! Skönt att slippa gå hem och bli kall, så tack för omtanken hjärtat!
 
Mitt getingstick från igår har svullnat rejält och är ganska rött men det gör inte ont längre, det bara kliar.
Nu ikväll gör vi något ovanligt för den här sommaren, nämligen sitter inomhus. Det regnar fortfarande och temperaturen har sjunkit. Så vi tänker faktiskt sitta i soffan och hänga!
 
Må så gott alla raringar!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0