Triss i snyggingar!

Vill bara börja med att säga att den här armbågsinflammationen INTE har gett med sig än. Det gör ont att skriva på datorn, så det blir färre inlägg och kortare en tid framöver.

Meeen, något jag inte kan undanhålla någon är besöket vi hade i helgen. Mellandotter E har ju flyttat till Göteborg men var hemma på besök med sin kärlek, åh så roligt att träffa dem igen! Yngsta dottern T tog med sig lilla barnbarnet och stannade över natten. Vi saknade bara äldsta dotter J som tyvärr hade alldeles för mycket jobb just i helgen:(

En sensommareftermiddag på verandan;) tre av mina snyggingar!


Morbror hjälper lilla S att bära en katt, inte helt lätt...


Ja, så gick det en helg igen...

Ha det gott mina vänner, nu ska i alla fall jag sova en stund!

Kram Annica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0