Olovlig körning?

Jag är lite orolig för mitt körkort. Det har ju liksom gått ut, är väl typ ogiltigt sen i början på månaden. Vad händer om farbror polisen stoppar mig? Jag har ju mitt gamla körkort där jag är jag, men gills det? Har i alla fall tagit nytt kort idag, skrivit på den gula lappen och ska posta imorgon.

Idag har jag dessutom köpt ett nytt årskort på friskis, ett allträningskort så jag får göra allt om jag bara vill. Gick dock inte in på gymmet, för jag har grym träningsvärk sen i tisdags. Det här att inte sätta sin fot där på länge och sen plötsligt chocka kroppen var ingen bra strategi ;) Mina överarmars baksida protesterar mot allt just nu, triceps tyckte inte om att jobba.... Bröstmusklerna är inte heller så glada. Jag hoppas de är mindre motsträviga imorgon, för då tänker jag ta igen den förlorade träningstiden.

Eftersom det inte blev träning av blev det baka av istället. Färska goda frallor till frukost imorgon, inte helt fel:) Har också tagit en sväng i skogen och tagit hem lite kantareller som blev smörstekta och serverade till en god omelett, mumsmiddag minsann.

Imorgon är det fredagsmys här hemma, för då kommer älskade dotter J och chittchattar bort kvällen! Vi hoppas på någorlunda väder så vi kan sitta ute med tända ljus (och värmarna på såklart!). Sen sover hon kvar och vi får ses ännu mer!

Nu är det dags att städa lite till, så allt är fräscht till helgen!

So long långkalsong!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0