Ny färg!

Jahapp, ny färg och jag är mycket nöjd med den även om jag trott att det åtminstone skulle bli lite rött. Det ser mest väldigt mörkt brunt ut tycker jag:


Men jag är nöjd.

Idag var det skolfoto i skolan, det är aldrig roligt. Jag inser ju att barnens klassfoto och skolkatalogerna kommer att finnas i en oändlig tid och med det även bilden på deras fröken.... Är det verkligen för mycket begärt att det ska bli ett bra kort nån gång?

Här har det varit en effektiv kväll. Jobbar ju sent på måndagar, så det gäller att ta vara på tiden:)
Har tagit mig upp på vinden med pannlampan och letat jackor och skor - hösten har ju dykt upp.... Tyvärr hade inget nytt teleporterat sig dit, det var samma gamla skräp som jag la upp i våras. Suck.
Tvättat en maskin tvätt och tagit en lång sväng med Mira. Träden börjar verkligen bli vackra nu!


Gick ner till slottet och girade förbi den lilla sjön, helt spegelblank så att husen speglar sig:


En fin solnedgångsbild hann jag ta också innan ljuset försvann:


Väl hemma satte jag igång att baka. Jag har fått ett recept på chokladcupcakes med saltlakrits av min fina vän M, och jag älskar ju både choklad o lakrits så det måste provas. Kakorna står och svalnar nu och toppingen är i kylen för att sedan spritsas med en obefintlig sprits på kakorna. Jaja, det blir säkert både gott och bra!

Hade också tänkt att hinna läsa i min nyköpta tidning som någon måste ha specialtillverkat för mig:

Nån gång ska jag bo riktigt på landet!  Om inte i det här livet så i nästa;) Men tidningen får vänta en stund, för...

...nu börjar det närma sig glamourdags i Hollywood tror jag. Veckans värsta och roligaste program, kan man annat än undra vilken värld de damerna lever i?

Ska man kanske bara provsmaka bara en liten bit bara??

Kram alla godingar!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0