Piggelin

Undrar om det är det fantastiska höstvädret vi haft idag som gjort mig så pigg? Var ju faktiskt rastvakt två gånger idag och barnen lekte snällt, så det var bara mysigt att stå där i höstsolen med kaffet :)
Eller var det att det gick så himla bra på gymmet igen? Nu börjar det märkas att jag återhämtat mig lite från inflammationen och det känns skööönt!


Hösten kan vara så vacker! Här är Mira och jag ute vid ån och traskar.


Visst ser det härligt ut med alla löv?

Full av energi efter dagen laddade jag snabbt en maskin tvätt, sorterade en annan och gick sju vändor upp på vinden med sånt som blivit liggande i skräpkammaren/klädkammaren när jag kom hem. Tömde diskmaskinen, fyllde på den med det som samlats på bänken, matade katter och nu sitter jag här. Full fart har det varit tills nu, bäst att passa på innan lusten försvinner ;)

Nu är maken hemma så vi ska sätta igång med middan, idag blir det fiskburgare nomminom. Sen är det vila och lugn efter kvällsprommisen, skönt det också.

Ha en trevlig kväll alla vänner!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0