Höstigt mys

Åh, en sån härlig helg vi haft! Lilla barnbarnet har tillbringat en natt hos mormor o morfar och det är alltid mysigt. Idag har det varit en febrig dag med soffhäng, men igår åkte vi och matade hönor:


Vi tittade också till fåren:


och kollade på små, små pumpor:


Lilla fröken satte sig mitt i spenaten och skulle blåsa maskrosfrön:


Det var jättemysigt i kvällssolen!


Vårt "nya" sovrum är jättefint och vi är sååå nöjda! Vi ska på jakt efter det rätta sängöverkastet bara, och kanske några sängbordslampor. Men för övrigt känner vi oss helt nöjda och färgen blev precis som vi tänkt. Tyvärr visar inte bilderna helt rätt nyans för jag har haft blixten på, i verkligheten är färgen mörkare:



Mira är en riktig linslus!!

Våra blommor på verandan är som finast just nu känns det som. När som helst är det dags att ta in dem, trots de underbara sommarvarma dagarna vi haft den senaste tiden. Här kommer en radda bilder - kolla in de röda chilisarna!





Som avslutning en bild på en av makens födelsedagspresenter i veckan som gått:

Ja, han luktar väldigt gott!

Nu blir det lite nagelmålning tror jag, sen blir det nattinatti för mig. Ny spännande vecka börjar imorgon!

Sov gott vänner!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0