Friday at last

Äntligen fredag! Som jag har längtat efter denna dag. Det har varit intensiva dagar, långa dagar och så detta mörker hela tiden. Nu blir det fredagsmys istället och avkoppling i massor!

Kvällsmysstart ;)

Idag har jag o kollegan varit med våra små adepter till vår stad och tittat på skolbio. Det har varit en toppendag med bra film och skötsamma barn. Vi åt matsäck inne i vänthallen på busstationen och sen kilade jag in på Pressbyrån vägg i vägg för en kopp kaffe.
För en tidningsälskare som mig är det svårt att motstå när man skyltar upp med prispress, då kliar det i fingrarna... Några chokladbitar kunde jag smyga till mig också när inte eleverna såg:)

Så - nu börjar fredagsmyset!! Soffan, here I come!

Ha en riktigt trevlig kväll alla godingar!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0