Underbar helg!

Åhh, jag hatar datastrul! Har suttit och gjort ett långt inlägg med massa fina bilder från helgen, sen när jag ska publicera så försvinner allt :( Så tråkigt!!

Helgen har i alla fall varit supermysig! Lilla barnbarnet har varit här och vi har lekt o myst hela tiden. Igår blev det en lång stund i lekparken:

Åka rutschkana i mormors knä är roligt!

Och att se till så mormor gör rätt i sandlådan!

Gunga i full fart är jättekul!

Efter all lek somnade en trött trollunge efter ett skumbad och sov hela natten i egen säng!

Dagen idag spenderades på en filt på gräsmattan eller ute på äventyr:

Gosstund med mormor<3

Lägga pussel med morfar

Köra kaninen i vagnen

Vila på snälla Mira;)

Gömma sig under ett träd.

Det finns så mycket att göra när man är en pigg liten tjej och morföräldrarna njuter av all tid tillsammans. Jag säger det igen - det är fantastiskt med en liten människa i sin närhet igen! Helgen har gått så snabbt bara... här är tyst och tomt nu, ingen som ropar efter mommo och vill "klamas".
Det kommer bli en tidig kväll här, är ju inte riktigt van att gå upp halv sju på söndagar;)

En solig vecka väntar, en drös utvecklingssamtal likaså, så det blir långa arbetsdagar. Meeen det ska bli en solig vecka så det blir cykel till jobbet och kanske ett besök på gymmet (det sista viskade jag, törs inte riktigt lova att det blir av).

Efter en helg fylld av kärlek önskar jag alla en god natt!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0