Lilla familjen

Idag har lilla familjen varit här och förgyllt dagen, för mig i alla fall. Maken har legat under deras bil och meckat så jag vet inte riktigt om han håller med :) Jodå, han fick ju träffa barn och barnbarn också, så det är klart han är glad.

Vi har haft en solig men blåsig och kall dag, så vi var inte ute så länge. Några bilder blev det ändå:


Lilla S kör sin docka i vagn när vi är på åkern och kastar pinne till Mira


Åka rutschkana är nya favoriten i lekparken

Vi har ätit gott och lekt mycket, så nu är det en trött mormor som ska fixa iordning morgondagens måsten till jobbet för nu är lovet slut. Det har varit så skönt att vara ledig och jag har hunnit göra så mycket roligt. Imorgon är det skolbänken och nya läroplaner som gäller, eleverna är tillbaka på tisdag.

Så innan jag kryper till kojs med boken - packa ner datorn, kolla kalendern, kolla vädret (!), kolla kläder. Tror att det inte blir cykel imorgon, tyvärr. Vi har bara någon grad "varmt" ute nu och det ska nog regna lite, så det blir antagligen bil.

Nu ni, dags att packa ihop! Må så gott, kramar till alla.
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0