Kvällspyssel

Att bara sitta i soffan är inte helt lätt för mig. Inget kvällsjobb kvar heller, snaaart är det ju sommarlov:)

En kväll ägnade jag mig istället för tv:n åt att brodera på en klänning. Har ju lite dille på quotes och fina ord, så nu fick det bli synligt på en enkel svart trikåklänning från HM:



En tydligare bild på texten:

words of lovs are in my heart

Jag är jättenöjd och kände mig fin i den tillsammans med ett par svarta leggings igår.

Kvällens pyssel är inte lika roligt :( Sonens ganska nya converse har gått sönder när han fastnat i någonstans. Nu är det en stooor reva i sidan på skon, mot sulans breda plastkant. Ja, mamma får försöka laga, men det blir ju inte snyggt. Kanske det inte syns lika mycket när han nött in dem lite mer


Resten av kvällen ska jag försöka umgås med maken lite. Han och sonen åker till Åland med jeepen imorgon, de blir borta sex dagar och packar för fullt nu. Men liiite tid har han kanske för lilla frun också?

Ciao,
Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Snyggt!!!!!

2011-06-06 @ 09:06:54
URL: http://www.lindblomman.se/evblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0