Blommor till alla idag!

Idag bjuder jag på en bukett blommor från min trädgård!


Ljuvliga lila bollar, Allium av någon sort


Söta fröken Akleja har börjat blomma i mängd


Skira rosa Alun


Lysande Vårkrage


Små penséer mitt i något annat, självsådda


Blyga små Förgätmigej växer under...


...snart blommande Rhododendron!

Ja, det var lite smått o gott från dagens trädgårdsrunda!

Har fått sms och telefongratulationer på Mors dag. Har även haft fikabesök o present av gulliga dotter J och hennes K, så roligt att ses!
Själv grattar jag min lilla mamma här - GRATTIS! Puss o kram mamma!

Nu har maken klippt gräset fint och jag ska ta en kvällspromenad med Mira. Efter en regnig dag skiner nu äntligen solen!

Må så gott o njut av alla blommor som slår ut nu!

Kramar

Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0