Är det nu vi ska stänga?

Stängt mellan hägg och syren, ja då är det bara att plocka ihop då! Den allra ljuvaste doft av hägg följde mig hela vägen hem längs banvallen idag. Humlor som surrar, flugor mot ansiktet, doft av nässlor, grönt, grönt, grönt och så denna fantastiska doft. Att cykla är en underbar naturupplevelse den här tiden på året.
Kunde inte motstå att plocka en bukett hägg under kvällspromenaden:


Passade också på att plocka en bukett av de soliga gullvivorna som finns överallt just nu


Sen såg jag att underbara liljekonvaljerna börjar knoppas, love it:


Ja, det är en otrolig tid vi går till mötes nu. Härliga dagar med sol och ljumma vindar, ut och njut folket!

Nu ropar maken att DH börjar, så nu skyndar jag mig att säga

Kram alla!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0