Sportlovsonsdag

Måste bara börja med att visa det grönskimrande nagellacket, så himla snyggt!


Färgen gör sig inte riktigt på bild, den är mer åt det sjöjungfrugröna hållet;)


Ännu en fullspäckad dag. Från 10 till halv 5 har jag varit i Stockholm med söta, bästa J. Vi har shoppat, shoppat, kollat på kläder, shoppat lite till. Naturligtvis slog hungern till samtidigt som alla andras, men efter lite letande hittade vi platser på Taco Bar och åt mumsig lunch. Nöjda med våra inköp slog vi oss ner i solen vid Sergels torg och drack kaffe, vilken vårkänsla!
Vi tittade i lite fler affärer och jag fyndade på bokrean, pysselböcker kan man aldrig ha för många av! Skildes åt och tog varsin buss hemåt - där jag möttes av bageridoft. Maken har passat på att baka sitt goda mumsiga bröd på sin lediga dag, härligt.


Både J och jag gjorde en god insats idag när vi köpte armband på Kappahl. Hela summan går direkt till forskning om kvinnors hjärt- och lungsjukdomar, sånt vill vi stödja. Så var ju armbanden väldigt snygga också!


Har inga planer ännu för morgondagen, åker ev. ner till gymmet. Idag blev träningen Zumba. Trots grym träningsvärk från i förrgår när jag körde till den nya träningsskivan var det jättekul. Jag bara undrar när mina moves kommer att se ut som de på skivan???

Nej, nu blir det te och nybakat bröd!

Tjingeling på er,
Annica 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snyggt nagellack & myyyyys.

Brödet ser ju jättegott ut.



K. :-)

2011-03-04 @ 15:17:27
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0