Project runway

Ett av mina favoritprogram har haft säsongspremiär, Project runway. Den som bara hade en hel symaskin och pyttelite extratid på dygnet, ojojoj =)

Det blev alltså ännu en måndag i soffan, efter sydrömmarna kom ju förlossningar - också så roligt att se, trots skrik och värkar. Varje avsnitt sitter jag och torkar tårar, det är ju så otroligt att se ett nytt liv komma till världen.

Ja, det är några av mina drömyrken som jag kanske ska satsa på att bli när jag blir stor - designer eller barnmorska.

Nu är det dags att börja förbereda sig för morgondagens utflykt till Skansen med skolbarnen, vad blir det för väder och vad tar man på sig då?

Kram alla!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0