en unge i minuten

Vilket program! Har torkat tårarna nu, men åh så fantastiskt det är att få se ett nytt litet liv komma ut i världen! Det väckte minnen av när jag fick vara med om ett mirakel, att närvara vid förlossningen när lilla S skulle komma  för nästan ett och ett halvt år sedan. Vilket förtroende, vilken upplevelse! Att ha fött fyra barn själv ger lite erfarenhet, men att få vara med från andra sidan var både helt annat men ändå en liknande upplevelse.
Det var helt otroligt att få hjälpa den blivande mamman med andningen och att få se den första skymten av ett underverk. När hon äntligen kom ut så skymdes sikten rejält kan jag säga, tårarna rann på en nybliven mormor.

En alldeles nyfödd liten flicka!

Ja, det var en otrolig upplevelse som jag kanske aldrig mer får vara med om - ett minne för livet att bevara i hjärtat. Tack T för att jag fick vara med! <3

Puss o kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0