busy evening, I must say

Det är inte lite som ska hinnas med ikväll! Just nu sitter jag med toning i håret, ska sitta till tio i nio. Passar på att blogga lite under tiden;) Sedan ska jag också rätta ett gäng med en del (av fem) av femmornas nationella prov i svenska som de gjorde idag. Kastade ett snabbt öga när de lämnade in dem och det ser bra ut, heja er (och fröken!)

På fredag har vi fest på jobbet, kul kul kul!!! Den här gången ska killarna överraska tjejerna med en eftermiddag av aktivitet och sedan blir det gemensam middag på lokal - det är liksom en grej vi gör. Vi brukar turas om killar o tjejer en gång per termin att hitta på skoj tillsammans. Skojigheterna börjar redan under veckan. 
Inför den här festen har vi tjejer fått olika uppdrag från tv:s På minuten. Vi ska alltså utföra olika saker på en minut och har fått material så vi kan öva under veckan. Antagligen ska detta visas upp under raster på fredag eller på fredagskvällen, det är hemligt värre det här. 
Mitt uppdrag är att rulla kulor och välta en blyertspenna från ett avstånd av 4,5 meter. Jag har övat lite på kortare avstånd och det gick väl bra - några gånger i alla fall... Måste öva från längre håll också.

Dessutom - ikväll är det Desperate Housewives, kan inte missas! Sen borde jag sova, är galet trött men kommer inte i säng i tid om kvällarna. Efter en tisdag som den här, med hela klass fyra hela eftermiddagen, borde man få en helledig dag som kompensation!

Oj, nu närmar sig klockan dags att skölja ur färgen!

Ha det gott, kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0