Badrumsstäd

Solen skiner från en klarblå himmel och vad borde man göra? Självklart njuta av att våren äntligen ser ut att ha landat. Gör jag det? Näe.
Borstade tänderna och började samtidigt titta lite på den öppna hyllan i badrummet. Såg det inte lite dammigt ut på håll sådär? Tittade lite närmare och det såg väldigt dammigt ut!! När jag såg mig omkring märkte jag att hela badrummet faktiskt behövde en storrengöring.
Sagt och gjort. Bort med allt från alla hyllor - vad mycket saker jag inte visste att jag hade! Rensa, rensa i röran - rena feng shui-grejen. Hämta dammsugaren och fönsterputsen. Bort med gardiner, torka av allt.
Nu har jag ett rent och fint badrum igen. Det gör inget att solen skiner in genom fönstret, det finns inget damm att irritera sig på i strålarna. Tyckte genast att pelargonerna sträckte på sig lite till där de står och väntar på sommar;)


Åh så skönt att det är gjort! Nu kan jag ta resten av pajen från gårdagsmiddagen och sen ut och njuta av solen!

Härliga lördagshälsningar från
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0