Men om vädret kunde bestämma sig nångång!

Maken och jag har planerat en egen husvagnskväll ikväll. Det passar in i hans schema och det har sett bra ut på väderfronten - ända tills i eftermiddags!
Efter en solig och varm dag med cykeltur till samhället för mig och utetaksrengöring för maken slog vädret helt plötsligt om. Himlen öppnade sig med ett brak och sedan har Åskar gått omkring och mullrat under lång tid.
Nu skiner solen igen, men alldeles nyss regnade det ordentligt IGEN.

Vi som har väntat på det här. Jag är jättesugen på en liten husvagnstripp, inte långt bort men inte hemma. Lite vildcamping med bara naturen som granne.

Jaja, om bara vädret bestämmer sig så kan vi nog komma iväg. Vi packar för det iaf.

Lite grillning, lite vin, lite yatzy i skenet av fotogenlampan, lite läsning och en mysig kväll är fixad!

So long vänner, nu packar jag vidare!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: E

hoppas verkligen ni kommer iväg! låter så otroligt mysigt så jag blir lite avis =)

2011-06-21 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0