Dagens outfit

Eftersom vi har varmt, varmt här idag blir dagens outfit denna:



Min 600-kronors bikini. Ja, den kostade inte sexhundra pix alltså - men parkeringsböterna när jag var o fikashoppade med dotter E blev dyra....

Här visar termometern just nu:


vilket gör att det blir lugnt här hemma till i eftermiddag. Då kan jag tänka mig att gå ut och gräva ner rosenbönorna som legat i vatten ett dygn nu:

Snygga, eller hur?

Dagens träning blev en dvd i ganska svala vardagsrummet och sen en cykeltur på 7 km. Det här är inte bara en slapparvecka, det är en träningsvecka också! Sista rycket för bättre bikiniform:)

Ha en skön lördag vänner!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0