Vågat

Idag har det varit en riktig slappardag! Varmt och tryckande ute, så jag har mest suttit på verandan och njutit av en bok.
Jag tänkte bjuda på några bilder av det yviga havet vi badade i uppe i Rullsand. Sonen fotade med sin braiga kamera och fick riktigt bra bilder:


Här har jag precis överraskats av en oväntat hög våg som slog in på stranden, och det kommer en till...


Maffigt!


Mira badar i vågorna. Lite läskigt var det nog trots att hon är en vattenälskande hund

Ja, efter den lekstunden var vi sugna på att leka själva i vattnet så det var bara att kila till husvagnen o byta om. Det var en otrolig känsla att stå i vågorna och bara följa med, vilken kraft vatten har! Och vilka skrapsår jag har efter att ha slagits till botten flera gånger! Men roligt var det =)

Imorgon börjar sista lediga veckan innan terminsstart för lärarna. Konstigt hur fort tiden går, jag började ju nyss min ledighet.....

Kvällssolsmyskramar!
Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0