I love blocket!

Har precis köpt en fåtölj på blocket, superbilligt! Jag bara älskar blocket och tradera, hur mycket fynd som helst. Nu har vi varit på jakt efter en speciell fåtölj ganska länge, men inte hittat nån till överkomligt pris. Alltså, vi är såna där som inte tycker att det är fel på grejer bara för att nån annan haft dem ett tag. Folk köper ju bilar, hus o lägenheter efter andra människor, så varför inte möbler? Vi har gjort flera bra köp som är begagnade och det som är gammalt för nån är nytt för oss.
Mannen som svarade på annonsen var trevlig och vi bestämde att vi kommer och hämtar fåtöljen på lördag så behöver ingen stressa efter jobbet imorgon. Det här var ju inne i stora staden, så det hade blivit lite tajt med tid på eftermiddagen. Äntligen ska vi får vår läshörna i vardagsrummet, bredvid bokhyllorna i samma träfärg - köpta på tradera för billig peng.... På lördag kväll ska jag mysa där med en bok o ett glas hoppas jag!

Tralalala, nu är jag gla'!

Annica

Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

Mysigt!!

2011-01-20 @ 23:22:14
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0