Totalt taktlös!

Ja, nu har jag då provat på zumba. Började med basics, borde väl vara ganska lätt kan man tycka. Icke. Iallafall inte om man är så taktlös som mig. Jag har tittat och visst har jag två vänsterfötter:)
Det är väldigt fint och pedagogiskt upplagt med varje steg uppdelat i tre delar så man ska lära sig en del i taget och sedan sätta ihop dem till ett steg. Det låter ju enkelt... och visst var del ett lätt. Och del två också, åtminstone i några fall. När man sen kom till del tre var jag helt lost flera gånger.
Nu blir det till att öva många gånger innan det här sitter. Men roligt var det och svettigt blev det, så nu är det dags för en dusch!

Godnatt där ute i rymden, puss o kram!
Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki

Zumba verkar vara i hetluften även här i Sundsvall. Vet flera som går på det :)

Lycka till med stegen, snart hittar du in i zumban!!!



kram Kicki.

2011-02-18 @ 13:32:29
URL: http://www.lindblomman.se
Postat av: Johanna

Hej!

Tack för din hälsning i min blogg :)



Haha, jaa... det där att katterna vill ligga på tangentbordet känner jag igen. :P Särskilt kul när man sitter och skriver på en tenta eller nåt annat viktigt.. :P



trevlig helg!

//Johanna

2011-02-18 @ 20:23:53
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0