tisdagströöött

Det är ju märkligt att man kan vara så trött fast det bara gått två dagar av arbetsveckan. Man borde ju känna att det blir ljusare ute och så poff blir man pigg och alert direkt. Nu är det ju ljust ute när jag går hemifrån på morgonen (nåja, inte strålande sol men ändå) och när jag går från jobbet. Hjälper det då? Nä, inte ett dugg. Har suttit i fåtöljen och läst dagens tidning men märkte gång på gång att tidningen liksom ryckte till... Då var det dags att göra något annat, kan ju inte lägga sig halv nio - eller?

Ska nog ställa mig och stryka lite kläder nu, så gör jag någon nytta medan jag väntar på att det ska bli rimlig läggdagstid=)

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Hej Annica!!



Va roligt att få ta del av din alldeles underbara blogg.

Kul att du skrev i din blogg-adress.

Ledsen att min blogg legat nere men tekniken kan verkligen ställa till det. Har bloggat lite nu om sjalar & lite så ........väntar ff på att Stig ska ordna klart resten men nu kommer jag blogga på igen för fullt.



Ha en mysig lördagskväll & som sagt kul med ännu en blogg att kika in och njuta av.



Kramar Kicki.

2011-02-05 @ 16:21:07
URL: http://www.lindblomman.se/evblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0