paketdag!

Idag blev det fiskpaket till middag. Fisk med vad man nu väljer att ha på, vik ihop ett foliepaket, in i ugnen och blir färdigt när riset kokar - perfekt.

I mitt paket valde jag pesto, räkor, tomat, citron, lök, smör och majs - jättegott!


Så blev resultatet, smöret har smält och blandat sig med alla goda smaker!

Idag fick jag också ett paket med posten. Min snälla mamma har skickat det från Sundsvall eftersom jag fyller år imorgon - men inte går det att hålla sig från att öppna=b! I paketet låg en träningsskiva och ett grattiskort där det stod att pengar är insatta på mitt konto. Tack snälla mamsen!

Nu ska det bli mer träning, trots vädret är det kort tid kvar till stranden...

Födelsedagspengen kommer troligen att omvandlas till ett Odd Molly-plagg... eller förresten det är ju bokrea... eller nya skor o kanske en väska.... eller... jag vet inte riktigt ännu, men glad blev jag!
(Ska kika lite på tradera vad det finns för odd mollysar där just nu;)

Ikväll blir det nog en tidig nattning. Vaknar kanske till skönsång tidigt imorgon hrm hrm...


Ha det bra därute, kramis

Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh va smarrigt med fiskpaket.....smart!!!!!

-Odd molly....all you need is love and odd molly. Det är lätt att bli besatt av de där härliga kläderna.

Lycka till med Tradera.



Kramisar Kicki.



2011-02-24 @ 11:49:13
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0