Maxad helg

Ja, här har det varit full rulle sen i fredags. Rushade hem till dammsugaren efter jobbet, fixade med badrum och annat. Vid åtta kom maken hem med en katt som får bo i vårt pensionat över helgen  - och med underbara barnbarnet och hennes mamma! Den lilla familjen hade ju visning av sin lägenhet i helgen, pappan var på jobb i Tyskland och dottern ville inte själv städa om allt igen när orkanen S dragit fram. Så välkommet och kärt besök!

Nöjd busunge äter mormors pannkakor till lunch!

Lördagen var det kalas med släkt från höger och vänster. Barnens kusiner busade glatt med hunden, bollar och S.

Barnens yngsta kusin hade kul med gymbollen!

Dotter J och hennes pojkvän kom på snabbt fikabesök innan jobb kallade. De tyckte tårtan var god, mmm


Chokladtårta efter eget recept;)

Idag har vi tagit det lite lugnare - så lugnt det nu är med en snart ett -och- etthalvt-åring i huset... Läst böcker, busat, kollat på favoritvideon Waka waka, slamrat med bunkar, jagat katter, rymt till trappan ett antal gånger, matat vovven från matstolen, varit med och lagat mat, ja helt enkelt en massa roligt har hunnits med.

Maken körde hem dotter o dotterdotter till Norrtan och jag städade igen... Sen blev det promenad med hunden och ett pass Zumba. 
Lagom till Solsidan kom han hem med en påse plockgodis till mig, precis vad jag hade önskat mig! Helt rätt sorter, mums, men nu är den slut och jag med!!

Nu blir det en god natts sömn och sen är det SPORTLOV!!!

Puss o kram Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tårtan.....får det att vattnas i min mun :-)

Hjälp va god den ser ut.

Kramis

K.

2011-03-04 @ 15:18:15
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0