Alla hjärtans dag

All min kärlek till mina nära! Vi gör inget speciellt hos oss, det brukar bli geléhjärtan och kanske något kort till alla. Sedan flickorna flyttat hemifrån har jag skickat kort till dem, bara så de ska veta att de alltid finns i mitt hjärta - alla dagar är hjärtansdagar<3

Som jag skrev igår så var lilla snuttisen här och livade upp oss i helgen. Här är några bilder på sånt vi gjorde:

Vi övade på att göra fiskmun;)


Vi gick på promenad och matade "ankorna"


Sen bakade vi lite också!

Det är så roligt att ha en liten människa i sitt liv igen, de är ju helt fantastiska de små! Och så roligt att livets efterrätt kom redan nu när man själv är pigg och orkar med!

Ha en härligt hjärtlig kväll alla!

puss o kram, Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0