Bloggvila

Det har varit lite ledigt från bloggen några dagar. Haft lite annat att göra;)
Igår var vi till exempel hemma hos yngsta dottern och lekte med barnbarnet hela dagen medan mamman o pappan roade sig i huvudstaden. Det gick ingen nöd på oss inte, jättemysigt var det.


"låna den, mommo flån" Min telefon är äntligen tillbaka från lagning, nu funkar den igen!


På promenad i vår lilla stad

Idag har maken o jag tagit en tur till Uppsala där det finns Biltema o Ikea. Det har bland annat handlats nya hjulsidor till min lilla bil som maken pysslat med och gjort fin, så nu glänser hela bilen. Tack!
Det har också shoppats ett armband till min mobil så jag slipper ha den i bh:n när jag springer eller knallar runt:

Sitter som en smäck och kostade bara 40 spänn, vilket fynd! Biltema har allt...

I trädgården växer det så det knakar. Chilisarna har tagit ordentlig fart och de verkar bli många!



Pellisarna frodas...


och ute i markerna är rönnarna tunga av bär.

Idag var vi också in på Plantagen en sväng. Där köpte vi en efterlängtad schersmin, vi har pratat i flera år om att vi vill ha en sån. Nu står den nergrävd i gamla trädgårdslandet och kommer helt säkert att dofta ljuvligt nästa år!

Jag hör att maken hackar lök, då är middagen på g alltså. Kanske ska ta mig till köket och hjälpa till?

Ha en riktigt trevlig lördagskväll alla goa människor!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0