Sandlådelek

Ja, idag hade jag ju förmånen att få hämta lilla stumpan på dagis. När jag kom vid tvåtiden såg hon rätt nyvaken ut och när hon såg mig kliva in genom dörren stelnade hon till. "Mommo, mommo" sa hon och det märktes att det var lite konstigt. Men snart blev det fart och hon rusade upp i famnen med stora kramar. Sen blev det bråttom att klä på sig och hämta vagnen. På vägen hem gick vi förbi lekparken och skulle såklart gunga, det är favoritsysselsättning nu. "Gunga, gunga" och så gungar hon med hela kroppen, även när vi står på marken =)

Efter leken gick vi hem för mellis och innelek. Sen kom mamma hem och bytte om till runningclothes, dags för fem kilometer. Lilla S ville ut igen och nu tog vi med hink och spade:







Jättehärlig eftermiddag säger jag bara! 

Snabb sväng hem till dotter E med hennes gamla betyg, hon söker ny utbildning till hösten - go girl! Iväg till bussen och väl i samhället äntligen hämta ut mitt klädpaket, yes. In på konsum en vända, ut till nästa buss och hem i kvällssolen.
Allt i paketet verkar bra. Några t-shirts till lillan och sen kläder till moi. Och en ny väska, efterlängtad. Bilder kanske imorgon ;

Nu blir det te och umgänge. Har ju knappt sett maken på flera dagar;)
Håller tummarna för besiktningen av jeepen tidigt imorgon bitti...

Godnattkramar,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0