Två veckor sen

Tiden går fort när man har roligt! Tydligen har jag jättekul, för det har ju gått flera veckor sen sist jag skrev här;)
Nu har vi helg igen, den sista september är det nu och vår lilla kisse Molly fyller ett år idag, hurra för henne!
För två veckor sedan var vi på Wenngarns slott för skördemarknad. Hur mysigt som helst! Vädret var fint, roliga grejer att se på och det bästa med dagen - Maria Österåkers föredrag om självhushållning!
Wenngarns slott
Baksidan av slottet
Jag har följt Maria Österåkers blogg under lång tid, självhushållning i praktiken. Massor med spännande att läsa där! Så roligt att se henne live och härligt att höra hennes fina finlandssvenska dialekt.
 
Vi hade husbilen med oss och tillbringade natten vid badet i Länna där vi brukar vara ibland. Så fint och lugnt.
Sen kväll i Länna;)
Gick en liten sväng längs Upplandsleden som passerar Lännabadet. Jättefint nere vid sjön!
 
Vi har också sagt hej då på ett tag till äldsta dottern med familj som numera tillbringar dagarna i Australien! Om sju månader syns vi live igen...
Den här lilla spjuvern pussades det mycket på innan avfärden<3
Nu pussas vi genom telefonen istället;)
 
Nu fixar maken en enkel middag åt oss och sen blir det hundprommis. Skönt att ha dem hemma igen över helgen, veckorna tillbringar de i husbil på jobb.
 
Ha det superbra! Kan hända att jag hör av mig snart igen;)
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0