Dagen efter

Lite seg idag... hade tjejmiddag med mina bästa tjejer igår kväll och det var frikostigt med bubbel kan man säga. Så himla roligt att sitta och bara babbla på en hel kväll:)
Sov inte så bra, vaknade stup i ett och sen ville nån katt gå ut och sen en annan. Gick upp vid halv åtta och somnade om i soffan sen. 
Men nu är det eftermiddag och köket är röjt, disken är diskad och allt känns lugnt. Vovven och jag tog en lång skön promenad i spåret, det är så vackert nu med alla löv.
 
Igår på jobbet fick vi finfin tårta av vår mästerbagare som firar 15 år på arbetsplatsen med en sån här skapelse:
Så fin! Men den var mäktig, jag smakade en yttepytte bit och det räckte gott. Alltså vilket konstverk!
 
Vi tar det lugnt här, tänker inte ens laga till middag eftersom det blev över från igår kväll. Nu tänker jag istället ägna tid åt min stickning!
 
Tjolahopp på er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0