Helggos

En helg med en dos av barnbarnsgos! Igår åkte jag på second handrunda i lilla staden och fyndade massa kläder igen;) Sen åkte jag till äldsta dottern och gosade med lilla Bus. Tiden går ju så fort, det gäller att hänga med i utvecklingen. Nu klättrar hon upp på köksbordet lätt som en plätt, sitter i soffan och kräver att få se på favoritprogrammet Babblarna och kan dessutom alla rörelser i sångerna. Härlig stund!
Idag åkte vi på utflykt och kom i närheten av yngsta dottern så vi passade på att gosa lite med de andra små trollungarna. Äldsta barnbarnet har ju snart gått färdigt sitt första år i skolans värld, så där snurrar det på fort. Yngsta lillan hänger på mamma och maten som ett litet plåster, men idag fick vi faktiskt gosa med henne utan mammas famn. 
Här klappar morfar och lillan på en av katterna. Det kan vara Pipen. Eller Morran. De är ganska lika;)
Fast morfars tröja var mer spännande!
<3<3
 
Sedan vi kom hem har det bara varit ruskväder, ingen trädgårdsdag idag inte. Det har blåst och regnat så inte ens vovven ville vara ute. Bättre att hänga inomhus och slösurfa sig igenom internetvärlden...
 
Nu har jag precis trollat bort de silvriga strimmorna i håret så nu är det dags att dejta kudden. Det blir ingen cykel imorgon har jag konstaterat....
 
Ha det gott!
Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0