Lata läsdagar!

Med en sån här sommar som det nu är, när vi inte åker husbil ännu på grund av väder som inte kan bestämma sig men framförallt ett väntande sjukhusbesök, så använder jag dagarna till mycket läsning. Maken var ju bortrest i tio dagar med sina föräldrar och jag bara glassade här hemma;) Bok efter bok om jag inte satt vid symanskinen förstås...
Lite blandad kompott. Sen bilden togs har jag läst lite till...
 
Men jag varvar med att läsa saker som rör jobbet också
Här gör jag en annan läsning, mycket anteckningar som jag läser igenom flera gånger.
 
Dagens plus: strålande sol på förmiddagen så jag satt ute och slipade våra fönsterspröjs som jag ska passa på att måla nu när jag ändå är hemma. Ett plus också för yogapasset jag gick på tillsammans med arbetskompisen ikväll. Kundaliniyoga var väl inte riktigt min grej, men oj så kul att träffa min jobbarbästis!
 
Imorgon väntar provtagningar på sköldkörteln inför operationen nästa vecka. Men först hoppas jag på sol och målarväder!
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0