Middagstips!

Igår åt vi så där jättegott igen;) Det blir ju absolut mycket lättare att äta mindre mat om man inte skulle laga så mycket gott!
Middagen bestod av ugnsrostade rödbetor med sås av mosad oljeinlagd fetaost blandad med creme fraiche. Till det serverades enkla kycklingfiléer stekta med bara lite kryddning på. En grön sallad kompletterade det hela.
Enkelt och jättegott!
 
Idag vet jag inte hur dagen blir. Eftersom det är födelsedag snart är jag tillfrågad om jag kan hålla mig ledig och redo den här dagen. För vad vet jag inte, inte heller när.... Spännande blir det hur som helst;)
 
Ha en riktigt skön lördag och njut av eventuella vårkänslor som börjar dyka upp!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0