Sunday

Idag tog vi en tur till lilla familjen, det var ju så länge sen vi såg de små;) Lilla Elise gosegris har vuxit jättemycket, redan 4 månader och så himla söt. Mormors minsta lilla hjärta<3
 
Mormors största hjärta hoppade studsmatta så hon blev alldeles varm och måste ta av sig en tröja mitt i hoppandet:
Efter titten skjutsade vi Savannah till hennes dansträning i staden och så passade vi på att handla lite. Hem och städa i trädgården, så nu är det riktigt fint. Mest är det maken som krupit på knä... Själv har jag planterat penséer så klart;)
Lite solsken att mötas av på trappen!
 
Cykeln har kommit fram och en provtur har tagits. Med ny luft i däcken och bromsarna servade hade jag en tanke om cykel imorgon, men det ska tydligen vara lite kallt så jag väntar nog en dag till. 
Hade också en tanke om yoga i staden, men min kollega som jag går med kände sig inte riktigt pigg och då åkte inte jag heller. Men yogade gjorde jag! Ett tufft poweryoga-pass som garanterat ger mig träningsvärk imorgon....
 
Nu är det sovdags för fröken här. En ny vecka väntar med nya spännande utmaningar!
Ha det så gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0