Shopping

Idag har äldsta dottern och jag tillbringat en eftermiddag i Täby centrum. Där strosade vi in o ut ur butiker och gjorde några fynd på reorna. Sen åkte vi vidare till Arninge och fyndade vidare ;)
 
Ca 800 kronor fattigare, men då har jag för det fått bland annat:
ett par stövlar, ett par byxor, ett par leggings, två linnen, en duk till köksbordet, en efterlängtad rundsticka, en foundation, en mascara, en handcreme och ett set bh+trosor. Rätt nöjd med mina köp måste jag säga....
 
Kvällen har tillbringats i soffan med buskishumor, ganska skoj det med :)
 
Nu blir det lite läsning i sängen innan John Blund visar sig.
 
Syns o hörs en annan dag!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0