Åt rätt håll!

Ja, vi går åt rätt håll - mot ljusare tider! Nu är det ju nästan dagsljus när jag kommer fram till jobbet vid åtta och när jag åker hem på eftermiddagen är det fortfarande härligt ute. Lovely.
Åt rätt håll går det med måtten och vågen också. 6 cm mindre i midjan, det är bra i mina ögon det. Vägde mig ju i måndags och även det går åt rätt håll, så det känns bra nu. Försöker komma igång med lite mer träning, men det är svårt att ta sig i kragen. Jag vet att det kommer att hjälpa till, så det är ju ett argument. Yogar i alla fall varje morgon, alltid något.
I måndags när jag kom hem från jobbet såg jag ett par små stövlar i hallen och blev genast jätteglad. Lilla barnbarnet hade kommit på överraskningsbesök med sin mamma och det var livat i huset. 
Efter maten blev det kaffe och sockerkaka som hade bakats medan de väntade på mormor. Lilla fröken tyckte också att vi skulle ta fram alla kex, och hon bestämde hur de skulle serveras:
Varsågoda!! Alla får ta!
 
En jättemysig måndagskväll blev det och hemarbetet låg bra i väskan...
Efter en livlig kväll somnade snuttan i bilen bara en liten bit härifrån =)
 
Eftersom jag har lite träningsvärk sen gårdagens ta-mig-kragen-träning har jag en lugn kväll ikväll med mästerkockarna...
 
Ha det bra därhemma ni också!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0