Morgonstund

I morse var det en alldeles underbar sensommarmorgon! När jag cyklade iväg längs banvallen sken solen över kvardröjande dimma, så vackert. När jag passerade en av kohagarna såg det så rofyllt ut:
Man måste ju bara stanna upp en stund och betrakta;)
Jag undrar om jag inte har världens finaste och mest harmoniska väg till jobbet?
 
Kvällen ikväll har varit ovanligt varm, trots en liten regnskur. Just nu, kvart i nio, visar termometern +16. Det är ju ändå 11 september!
 
Om en liten stund ska jag kolla in hollywoodfruarnas crazy liv och imorgon väntar förväntansfulla barn på att bli upplysta - eller inte....Jodå, de är så snälla så. Skolan är med på en stafett runt samhället mot de andra skolorna, så det är lite pirrigt i magen på en del ungar ikväll kan jag tro.
 
Ta hand om de sista stunderna sommar och njut av det vi har istället för att längta efter det vi inte har, ett tips från coachen;
 
Kram Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0