En liten tid i solen

Igår kväll kunde jag glömma snö och kyla för en stund. Jag var nämligen på bio och såg ett soligt Thailand:

Kände att jag lätt kan byta bort vår vinter mot den som var på sydligare breddgrader!

Jag blev bjuden på ett mysigt besök av söta dotter J, som även hade med sig presenter från Thailand till sin mamma:

En såå snygg klocka har stått på önskelistan länge, så nu är mamma glad!

Maken är fortfarande dålig och det känns ju lite trist. Men eftersom han vilar mycket gör jag det också, så det känns inte helt fel;)
Det blir en del tv-tittande (så bra det är med 46 kanaler, nånstans finns det nåt att se) och stickningen växer fram - se där, nån nytta med det hela! Jag bläddrar också lite i nya tidningar:


Fick ett litet städryck för en stund sen, svepte snabbt fram genom huset med disk, tvätt, sortering, vattning och sopborste. Nu vilar jag här framför datorn;)

Får se om maken vilat sig i form till imorgon, då tar vi tag i saker igen - jag har ju loooov!

Må så gott där ute i världen!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0