Nöjdis!

Dagens andra inlägg ;) Jag är supernöjd med mig själv och stolt över att jag lyckades ta mig iväg på årets första riktiga löpsväng! De nya skorna var sköna och den nya dressen satt som en smäck:
Lite suddigt, men ändå;
Har ingen aning om hur lång sträckan är - hemifrån och bort till vårt bad. Det tog i alla fall sju låtar på Rihannas album Loud att springa (och lite gå) sträckan.
Det var första gången jag sprang på asfalt så långt, men det är fortfarande blött i spåret så det är bara att gilla läget. Får se i morgon hur fötterna tagit det...
Nu kokar jag broccoli till middagen, att ätas med små räkpajer över från gårdagens påskmiddag hos svärföräldrarna. Det kommer att bli supermums!
En välförtjänt vila ikväll!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0