Älgar, vargar, björnar och annat skoj

Idag bar det av till friluftsmuséet Skansen med skolbarnen. Den här veckan arbetar vi i ett tema om vilda djur i Sverige, så det passade ju bra. Visserligen bor vi ungefär mitt i skogen, men djuren verkar inte bo där ;)

Mer tam än vild? Kunde sträcka in handen och klappa den!


Två av tre vargar som inte verkade ha det så kul:(

Hörde förresten idag att det nu är bekräftat att den varg som setts i området HÄR HOS MIG faktiskt har registrerats och spårats! Gulp! Senast i söndags gick jag med Mira lös JUST där!!


Söta på avstånd, men jösses såna klor de hade!

Efter flera timmars bussresor fram o tillbaka, mycket frisk luft och stojiga barn är huvudet liksom tomt nu och kroppen helt slut. Nollgradigt, snöblask och lite blåsigt har gjort mig frusen ända in i själen och det är dags för en stor kopp te.
Snart blir det DH och sen nattinatti!

Må så gott, kramar
Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0