Vackraste klädedräkten

Den vackraste av alla klänningar står nog fröken Pion för:

Se så många lager av kjolar hon klär sig i till midsommar!

Idag har dagen ägnats åt vår lilla stad, där bor nämligen alla våra flickor och flera av dem har vi träffat idag, sötungar!
Vi har också blandat oss med alla andra som midsommarhandlat och nu lägger maken köttet i marinad inför grillningen imorgon. Själv varvar jag dammsugning med sånt som är roligare...

Imorgon hoppas jag på bättre väder, för jag har hittat en åker med massor av blåklint i kanten! De tänker jag plocka på förmiddagen och blanda med prästkragar i fina buketter. Sedan samlas stora familjen för traditionellt firande och ätande, så det blir inget sitta vid datorn alls.

Därför önskar jag er redan nu EN RIKTIGT FIN MIDSOMMAR!

Härliga stora kramar till er alla!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0