Bättre än väntat

Vilken bra dag jag haft idag! Inte nog med att man varit ledig, dagen har utnyttjats på bästa sätt. 
Efter frukost och hundpromenad började jag tvätta och röja. Hela huset var ordentligt städat när det var dags för lunch, så skönt att ha det gjort efter veckor av slarvstädningar. Två maskiner tvätt har hängt ute och torkat också, så nu doftar det gott i skåp och lådor.
Efter lunch och ännu en promenad tog jag cykeln ner till samhället, 8 km. Där gick jag in på mitt kära gamla gym och förnyade mitt kort:
Äntligen ska det bli träna av! 
Gick direkt och körde ett skönt pass, det kändes så himla bra. Det här har jag saknat!
 
Efter gymmet cyklade jag vidare till Ica och laddade upp med massor av nödvändigheter för lchf-liv:
 
Cykelkorgen var välfylld när jag trampade hemåt...
Jag fick också med mig ett gäng tidningar att bläddra i från gymmet, nu finns det massa roligt att ägna ledig tid åt :)
Den närmaste lediga tiden tänker jag dock änga helt åt lilla barnbarnet. Det var planerat att hon skulle komma imorgon, men hon ringde och frågade om hon fick komma redan ikväll och det var ju klart att hon fick!
Så vi har myst med film, popcorn och mjölk... 
 
Nu sover lilla skruttan gott i mormors säng och snart ska även mormor krypa till kojs. Imorgon har vi massor av roligt att göra!
 
Sov gott
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0