Lilla julafton

Igår kväll träffades jag och mina bästaste vänner hemma hos M för att äta gott och umgås. Vi bjöds på japaninspirerat med lax i lime/chili/citrongräs tror jag det var. Till det serverades avocadoröra med wasabi, ris och  en fräsch sallad med gurka, blomkål, vitkål i någon japansk marinad. Supergott var det!
Efteråt blev det godisbuffé med hemgjorda sötsaker. Oj så mätta och glada vi var =)
Så småningom kom vi fram till den traditionella julklappsutdelningen. Se så mycket fint jag fick i mina paket:
Nya juliga kökshanddukar, förkläde som matchar, böcker, ljuslykta, hemgjord saltscrubb, te, kardemummakaffe och hemgjorda saffransbiscotti! 

Tack underbara vänner!!
 
Idag har vi ett ljuvligt väder! Så snart jag är färdig med allt städande och stök härinne ska hunden och jag ut och njuta!
Sen när vi kommer in blir det kaffe och saffransskorpor, det ser jag fram emot!
 
Ha en riktigt härlig lördag allihopa!
Kram Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0