Första jobbveckan

Här gick det undan! Imorgon blir det sista arbetsdagen för den här veckan och så fort det gått. Vi lärare började ju i måndags och på onsdagen kom eleverna. Kul att träffas igen efter nästan tre veckors lov, den längsta julledighet vi haft tror jag. 
Det här med att börja jobba efter många sovmorgnar och lata dagar, det är ju inte helt lätt. Lite trött blir man allt. Kvällarna har liksom runnit iväg efter middagen, lite jobb och lite tv så är man redo för nattning sen. 
 
Idag ska jag visa bild på de färdigställda rävsockarna och faktiskt bild på vantarna också. Jag tog en bild på dem när vi var och gosade med vantarnas ägare:)
För gosiga små fötter...
... och för att värma små händer<3
 
Vet inte riktigt när sockarna ska överlämnas, men snart hoppas jag;)
I stickorna sitter det nu vantar till maken. Han blev så nöjd med sin tubhalsduk och ville ha mer stickat, så ett par varma vantar blir ju bra i vinter.
 
Ikväll har vi tittat på nya serien om Mandelmanns gård, så himla roligt! Måste bara följa det här.
Snart  blir det lite sova, imorgon är det ju sista dagen för jobb och sen fredagsmys!!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0